Re: Jaki monitor LCD 19

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Fri 29 Feb 2008 - 15:20:20 MET

Michał pisze:
> A co myslicie na cos takiego zeby olac matryce MVA i kupic LCD z matryca
> TN/TFT ale za to z lepszym kontrastem, szybkosia reakcji

Dziwnym trafem parametry na papierze, tych odgrzewanych kotletów, cały
czas się polepszają. Prawda jest taka, że w tej niszy rynkowej liczy się
tylko cena. Wyświetlacze TN są najtańsze, więc są idealne do masowej
produkcji takiego towaru. Do tego stosuje sie silne lampy w celu
podkreślenia efektowności obrazu i atrakcyjną stylistykę. Wychodzi z
tego oczojebny ekran z super parametrami z sufitu. Przeciętnej klienteli
  marketowej, niczego więcej nie trzeba.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!