Jaki monitor LCD 19

Autor: Michał <fingeras_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Feb 2008 - 11:13:41 MET

Witam.
Możecie mi poradzić jaki kupić sobie moniotorek LCD 19"? Mama zamiar używac go
głównie do zwykłej pracy z komputerem oraz filmów. No może od czasu do czasu
do jakiejś gierki (np. jak wyjdzie do Starcrafta2 ;))
Wyczaiłem coś takiego:
BenQ FP93GP lub inne serie BenQ np BENQ FP93GX+. Z tego co wiem to X to seria
dla graczy tak? Wiec może nie koniecznie dla mnie no ale czemu nie jak ma być
dobra :) Co o nich sądzicie a może coś innego jest warte polecenia?
P.S. Chce się zamknąć w budżecie max 900 zł.