Re: monitor wykrywany jako plug&play i 60hz na ati

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 23:23:22 MET

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości
news:fpr7sa$2kt3$1@opal.icpnet.pl...

> Zapodaj sterownik do monitora i bez problemów będzie. Ewentualnie wybierz
> swój model z listy, albo ustaw maksymalne odświeżanie i rozdzielczość w
> ustawieniach CCC.
> Skąd nowa karta ma wiedzieć jakie ma ostawić odświeŻanie skoro jej nie
> poinformowałeś?

> No własnie, każda metoda skuteczna. A pod sterownikami nvidii także trzeba
> ustawić rodzaj monitora żeby było prawidłowe odswieżanie, oczywiście ma to
> wszystko sens tylko dla monitorów CRT.

z nvidią miałem prosciej wrzucałem: "coolbits_forceware.reg"
i ustawiałem częstotliwości

> Klawisze skrótów są zdefiniowane w CCC. Wejdź do opcji i wyłącz skróty
> klawiaturowe w CCC, albo zdefiniuj inny niż alt+c.

ostatecznie wywaliłem ten panel sterowania a opcja pozostała tak jak ją
ustaliłem
ustawiłem tam żeby max odblokować i nie wracać do tematu 2048xXXX i 200hz
pozostając przy atitraytools

tak więc spokojnie mogę pracować w 1152x864 100hz
no niby prosciej niż szukać sterownika do grafiki, poprostu odblokować
wszystko