Re: monitor wykrywany jako plug&play i 60hz na ati

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 23:32:17 MET

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości
news:fpr7sa$2kt3$1@opal.icpnet.pl...

> Zapodaj sterownik do monitora i bez problemów będzie. Ewentualnie wybierz
> swój model z listy, albo ustaw maksymalne odświeżanie i rozdzielczość w
> ustawieniach CCC.
> Skąd nowa karta ma wiedzieć jakie ma ostawić odświeŻanie skoro jej nie
> poinformowałeś?

> No własnie, każda metoda skuteczna. A pod sterownikami nvidii także trzeba
> ustawić rodzaj monitora żeby było prawidłowe odswieżanie, oczywiście ma to
> wszystko sens tylko dla monitorów CRT.

> Klawisze skrótów są zdefiniowane w CCC. Wejdź do opcji i wyłącz skróty
> [...]
nie powiedziałem o najistotniejszym
ustawiałem w wlasciwosciach ekranu 80 i 100 hz i niby przestawiało a
zostawało 60hz
po zmianie grafiki czułem że coś jest nie tak, ale przecież zmieniałem więc
czego się tu czepić
po jakimś czasie się można przyzwyczaić, co nie jest za dobre
jako że mam taką opcję w monitorze włączyłem info OSD info i dopiero
dowiedziałem się o tym