Re: monitor wykrywany jako plug&play i 60hz na ati

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 08:56:16 MET

zlotowinfo pisze:
> mój monitor jest rozpoznawany jako plug&play, na geforce4 moglem
> bezproblemowo
> ustawic 85hz lub 100hz, teraz mam ati9800pro, wgrałem sam sterownik bez
> catalysta
> i za nic w świecie nie udało się uzyska więcej niż 60hz z ati tray tools i
> blokadą odświerzania

Zapodaj sterownik do monitora i bez problemów będzie. Ewentualnie
wybierz swój model z listy, albo ustaw maksymalne odświeżanie i
rozdzielczość w ustawieniach CCC.
Skąd nowa karta ma wiedzieć jakie ma ostawić odświeŻanie skoro jej nie
poinformowałeś?

> dopieroefekt dało wyłączenie
> przy "monitor atributes" "Use Extended Display Identification Data (EDID) or
> driver defaults"

No własnie, każda metoda skuteczna. A pod sterownikami nvidii także
trzeba ustawić rodzaj monitora żeby było prawidłowe odswieżanie,
oczywiście ma to wszystko sens tylko dla monitorów CRT.

> zatem pytanie czy bez wgrywania tego catalysta można to osiągnąc
> tym bardziej że bo wgraniu catalysta straciłem literkę alt+c

Klawisze skrótów są zdefiniowane w CCC. Wejdź do opcji i wyłącz skróty
klawiaturowe w CCC, albo zdefiniuj inny niż alt+c.

--
pozdrawiam
STranger