monitor wykrywany jako plug&play i 60hz na ati

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sat 23 Feb 2008 - 10:31:39 MET

mój monitor jest rozpoznawany jako plug&play, na geforce4 moglem
bezproblemowo
ustawic 85hz lub 100hz, teraz mam ati9800pro, wgrałem sam sterownik bez
catalysta
i za nic w świecie nie udało się uzyska więcej niż 60hz z ati tray tools i
blokadą odświerzania

dopieroefekt dało wyłączenie
przy "monitor atributes" "Use Extended Display Identification Data (EDID) or
driver defaults"

zatem pytanie czy bez wgrywania tego catalysta można to osiągnąc
tym bardziej że bo wgraniu catalysta straciłem literkę alt+c