Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: Piobart <piobartWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 21:17:59 MET

Witam
Mam taką sprawę, popsuła mi się drukarka atramentowa i musze szybko kupić nową
drukarkę. Nie chce już atramentowej, dlatego chciałbym wybrać jakąś kolorową
drukarkę laserową. Ważne dla mnie jesto, żeby była to drukarka tania w
użytkowaniu, ale dająca przyzwoitą jakość. Przydało by się, żeby miała jeszcze
interfejs lan, ponieważ w domu mam 3 komputery, ale nie jest to warunek zakupu.
Zastanawiam się także nad urządzeniem wielofunkcyjnym, podręczne ksero i skaner
były by przydatne, mam stary wooolny skaner na lpt i bardzo mało miejsca w
pokoju.
Co w moim wypadku będzie najbardziej opłacalne, nie drukuje wcale dużo, ale
właśnie przez to zasycha mi tusz w drukarkach atramentowych. Limitem jest
1000zł, chociaż wolałbym wydać mniej!

Pozdrawiam
Piobart