Re: Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: Shrink <shrinkwarp_at_vp.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 14:24:52 MET

Piobart wrote:

> Co w moim wypadku będzie najbardziej opłacalne, nie drukuje wcale dużo, ale
> właśnie przez to zasycha mi tusz w drukarkach atramentowych.

Nie wiem co w Twoim przypadku oznacza "nie drukuję dużo". Jeśli
przestoje nie są wielomiesięczne i użyjesz średnio-półkowego Canona
(oddzielne tusze kolor) z przyzwoitymi zamiennikami to powinieneś
osiągnąć zamierzony efekt.

> Limitem jest
> 1000zł, chociaż wolałbym wydać mniej!

Ekonomiczny kolor w tej cenie to raczej tylko "atramentówka",
szczególnie jeśli będzie to "kombajn" ze skanerem.