Re: Drukarka czy urządzenie wielofunkcyjne?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 22:35:05 MET

Użytkownik "Piobart" <piobartWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:6b35.00000150.47bc8af6@newsgate.onet.pl...
> Witam
> Mam taką sprawę, popsuła mi się drukarka atramentowa i musze szybko kupić
> nową
> drukarkę. Nie chce już atramentowej, dlatego chciałbym wybrać jakąś
> kolorową
> drukarkę laserową. Ważne dla mnie jesto, żeby była to drukarka tania w
> użytkowaniu, ale dająca przyzwoitą jakość. Przydało by się, żeby miała
> jeszcze
> interfejs lan, ponieważ w domu mam 3 komputery, ale nie jest to warunek
> zakupu.
> [...]
Nie ma cudów. Niska cena, wysoka jakość i tanie drukowanie, taki model
wyparłby z rynku wszystkie inne. Za 600 zł możesz kupić Samsunga CLP-300
(850 z siecią), za 800 - hp1600 . CLP-350, która jest odmianą CLP-300 z
większymi tonerami mieści się gdzieś w granicach 1000 zł. Są jeszcze tanie
Minolty, ale moim zdaniem gorsze od Samsunga. Te modele to bardzo przeciętna
jakość i zazwyczaj drogie drukowanie.
Na Twoim miejscu zostałbym jednak przy atramencie.