Re: PC100, PC133

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 21:09:04 MET

marekjan pisze:
> Jeszcze się zapytam- zasilacz w obudowie ma moc
> 200W / 180W. Czy on "wytrzyma" nowszy typ
> płyty z pamięciami DDR2?

Starszy, mający swoje lata zasilacz o niskiej mocy
to - delikatnie mówiąc - średni pomysł do współczesnego
zestawu.

> Czy procesor z tej K7VZA nada się do
> tej ConRoe1333-D667?

Niestety nie. K7VZA to konstrukcja ze starszym
gniazdem procesorów AMD (Socket A, zwany też Socket 462).
Płyta AsRock ConRoe1333-D667 to już najnowsze
gniazdo procesorów Intela - LGA 775 (AFAIR zwane też
swego czasu Socket T).

> zgodny procesor. Ten, który mam (informacja od kolegi)
> ma ponoć 1,7 Ghz, ale praktycznie jest 10x133 Mhz.

Z oznaczanych ratingami procesorów Socket A najbliżej
temu do pierwszego Athlona XP - 1500+ (właśnie 10 x 133).
Może to ten?

pozdrowienia,
shadow