Re: Klawiatura DELL'a

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 10:42:31 MET

Gassus pisze:
> Witam, mam na chwilę obecną logitecha ultrax flat, ale wyszło tak, że na
> sylwestra ktoś na niego wylał coś lepkiego i niektóre przyciski nawet po
> umyciu pod strumieniem wody bardzo opornie chodzą. W każdym razie
> doszedłem do wniosku, że wypadałoby kupić coś nowego i już pewnie nie
> slima z uwagi na trudne czyszczenie i spodobał mi się taki DELL:
> http://www.cebit.pl//images/klawiatura%20Dell%20nowa.jpg
>
> Używa ktoś z Was takowej? Nie wiecie, jaki to konkretnie model? I czy
> warto płacić za nią 60 zł. gdy bardzo podobne są po 10 zł?
Mam, uzywam, mialem "starsze" delle (takie "zwykle"
http://www.allegro.pl/item309218286_dell_oryginalna_nowa_klawiatura.html
  ) i byly nie do zajechania, a bardzo przyjemne w uzytkowaniu (klasy
wyzszej niz porzadnego logitecha, microsyfu itp) - ale ja lubie klawisze
gleboko wchodzace, z wyraznym klikiem i pewnym momentem zalapania, duzy
enter... Teraz mam te nowsze delle - sa swietne, mniej miejsca zajmuja
na biurku, ale jeszcze wygodniej sie klika.

Swoja droga 60zl nie dalem, wzielem z jakims "poganskim" ukladem
klawiszy za 20 czy 25zl, a i tak na klawisze nie patrze podczas pisania...