Klawiatura DELL'a

Autor: Gassus <kgabisUSUNTO_at_gUSUNTOmail.com>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 20:00:16 MET

Witam, mam na chwilę obecną logitecha ultrax flat, ale wyszło tak, że na
sylwestra ktoś na niego wylał coś lepkiego i niektóre przyciski nawet po
umyciu pod strumieniem wody bardzo opornie chodzą. W każdym razie
doszedłem do wniosku, że wypadałoby kupić coś nowego i już pewnie nie
slima z uwagi na trudne czyszczenie i spodobał mi się taki DELL:
http://www.cebit.pl//images/klawiatura%20Dell%20nowa.jpg

Używa ktoś z Was takowej? Nie wiecie, jaki to konkretnie model? I czy
warto płacić za nią 60 zł. gdy bardzo podobne są po 10 zł?

--
Pozdrawiam
Gassus