Re: Klawiatura DELL'a - klawiatury ogólnie

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 10:36:53 MET

Giecze wrote:
> No właśnie, głupia klawiatura a taki kłopot. Ja cały czas szukam i nie
> mogę znaleźć klawiatury:
> [dziab]

Ja znalazłem PRAWIE spełniającą te warunki. Prawie, bo jest ogonkowa,
ma multibzduralne klawisze, na szczęście malutkie i nie przeszkadzające.
Na imię jej Logitech UltraX Flat. :) Wymagania co do klawiszy spełnia
w 100% - niska, skok krótki, zawias typu X, czyli jak w laptopie. :)

Szkoda tylko, że nowa wersja jest brzydsza i ponoć gorsza od starej. :/

--
Pozdrawiam
  __