Re: domowy "serwer"

Autor: gg <gg_at_o2.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 10:54:11 MET

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fosnrb$3sn$1@node1.news.atman.pl...
> Idąc twoim jakże idiotycznym torem rozumowania to:
> Odwiedzających kolegów nie wpuścisz do łazienki
> bo wszak opłaty za wodę są liczone od osoby a kolegów
> nikt nie wliczył. To samo dotyczy toalety. :(

proponuję przeczytać sobie umowę o dostęp do internetu u swojego providera.
Widziałem kilka i opcji wpinania w sieć kilku "gościnnych" kompów w żanej z
niech nie było.
Powiem więcej: wpięcie innego kompa niż w umowie (mac adres) lub routerka ze
sklonowanym mac adresem powodował "niemanie" internetu (chwilowe lub
trwałe). Chęć legalnego wpięcia kolejnego kompa skutkowało zmianą umowy i
zwiększeniem opłaty abonamentowej.

> A może nie masz kolegów i problem nie istnieje ?

rzeczywiście nie odwiedzają mnie stada kolegów z laptopami w celu
posurfowania u mnie w domu po internecie... chyba jakiś dziwny
jestem...(choć u mnie akurat nie było by problemu bo mam dsl-a)