Re: Klawiatura DELL'a - klawiatury ogólnie

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 23:50:09 MET

.Peeter wrote:

>Poza tym jest bardzo ładna. :) Widziałem takie coś na żywo
>i od razu mi się spodobała. Tylko ma mały minus - wysokie
>klawisze. Przywykłem do ultrax i innych tworów laptopopodobnych.

No właśnie, głupia klawiatura a taki kłopot. Ja cały czas szukam i nie
mogę znaleźć klawiatury:
- bezprzewodowej
- bez multimedialnych bzdur, aby zajmowała jak najmniej powierzchni
- z typowym pełnym rozkładem klawiszy
- najlepiej z małym skokiem i niska
- najlepiej pomniejszona (laptopowa, z 90% pełnej)
- fajnie jeśli z nie-odpustowym designem

Ten DELL jest niezły ale przewodowy, bezprzewodowy model jest niestety
większy ;/ Ewenatualnie taka Apple wygląda sensownie:
http://www.allegro.pl/item294407079_klawiatura_apple_bezprzewodowa_bluetooth_mac_.html
tylko biała :(

Grzegorz