Re: Jak dużym obciążeniem dla CPU jest softwareowy RAID 1 ?

Autor: ATK <atk1.atkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 13 Feb 2008 - 00:07:52 MET

> Raid 0 na czipsecie intela ICH8R

Ale co to jest karta zewnętrzna czy RAID na płycie ?

Może się źle wyraxiłem, ale chodziło mi o RAID Windowsowy, czyli softwareowy,
gdzie RAIDem zarządza Windows (tak jak w Linux tak w Winie można mieć RAID
softwareowy którym kontroluje OS).

który określany jest jako "softwarowy

Ciekawe wyniki :)

ATK