Re: test siedmioletniego PC-ta

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 11:37:36 MET

Użytkownik "marekjan" <marekjan63@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:foq65c$a5s$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> mam pytanie odnośnie programu (darmowego) któy mółby
> określić jaki rodzaj (typ) procesora jest w
> komputerze i jaki sposób podłaczenia
> dysku do płyty.
> Wiem tyle, żę pamięć operacyjna to SDRAM
> P III 800 Mhz, podstawka pod procesor jest
> w kształcie kwadratu.
> Coś mi się jeszcze kojarzy, że płyta główna ma nazwę ALI
> (czy tak jakoś kiedyś słyszałem...)
> Mam podać dane do ew. modernizacji..

Siedmioletni?
To otworzyć, odkurzyć, spisać typ płyty głównej, zobaczyć jakie pamięci i czy są
wolne sloty żeby ew. dołożyć RAM,
(niektóre stare płyty nie widzą więcej jak 512MB) , zobaczyć rodzaj połączenia
dysku z płytą głowną (a na pewno nie jest to skrętka),
a w sprawie modernizacji to proponuję wymienić płytę główną, procesor, pamięci,
grafę, nagrywarkę i zasilacz.
Pudło ew może zostać, HDD i FDD. Ja do starego kompa nie dokładałbym ani
złotówki.

Pozdrawiam
Feromon