Re: test siedmioletniego PC-ta

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 17:48:25 MET

> To otworzyć, odkurzyć, spisać typ płyty głównej, zobaczyć jakie pamięci i
> czy są

moze robi to (doradza) zdalnie komus niekumatemu i conajwyzej
moze mu wyslac e-mailem link do programu ?

> Pudło ew może zostać, HDD i FDD. Ja do starego kompa nie dokładałbym ani
> złotówki.

nie oceniaj innych z wlasnej perspektywy - sa ludzie ktorzy zarabiaja
miesiecznie
mniej niz kosztuje dobra karta graficzna - sa kompuery w instytucjach ktore
zamiast na nowy procesor wola wydac pieniadze na naprawe cieknacego dachu

Zz