Zarzadzanie sprzetem

Autor: Grzegorz <mparolski_at_komandor.pl>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 11:38:00 MET

Witam

Wiem ze jest to grupa hardware'owa, ale moje pytanie jest bezposrednio z tym
zwiazane poniewaz szukam programu wlasnie do zarzadzania sprzetem
komputerowym.

Mam w firmie spora ilosc komputerow. Komputery te sa rozsiane po calym
wojewodztwie.
Szukam programu do zarzadzania sprzetem ktory bedzie uwzglednial podstawowe
czynnosci z tym zwiazane czyli

- modyfikowanie komputerow - wprowadzanie zmian sprzetowych co powoduje
zmiane wartosci komputera
- naprawy - wymiany uszkodzonych czesci a w zwiazku z tym zmiane wartosci
komputera
- nadzor nad zainstalowanym oprogramowaniem (np alarmy informujace o
wygasnieciu licencji np na oprogramowanie antyvirusowe)
- konserwacje komputera
- zamiania czesci komputera z innymi zestawami (miedzy komputerami)
- prodwadzenie dokumentacji - dokumenty zakupu poszczeglonych czesci
komputerow (faktury) oraz karty gwarancyjne.
- planowanie zadan np przyszlych modernizacji lub innych czynnosci

Szukam oprogramowania ktore spelnialo by takie wymagania.
Moze byc to oprogramowanie platne lub darmowe.

Pozdrawiam
Grzegorz.