Restart - nagle jak nie wiem co.

Autor: raqs <raqs_at_interia.eu-hate_spam>
Data: Tue 12 Feb 2008 - 11:25:19 MET

Witam,
Dostałem do postawienia "na nogi" starawego compaqa Evo 300
(stacjonarny) Celeron 1,2G, 128MB RAM. Winda (XP He original, jakby ktoś
pytał) zainstalowała się bezproblemowo, ale kompek od czasu do czasu się
zrestartuje. W logach cisza, nawet bluescreenu nie ma, tylko sobie
wstaje od nowa. Podmieniłem ramy, dałem nowy twardziel - to samo.
Kondziory na płycie nie popuchnięte. Aha, jak puściłem mu memtest -
dochodzi do 80% i też się restartuje. Czyżby mostek północny?

pozdr
Raq