Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 11:13:43 MET

Marcin Narzynski wrote:
> na monitorze
> 1680x1050 gramy w rozdzielczości 1280x1024. Obraz w grze jest
> IDEALNIE OSTRY, po bokach są dwa pionowe czarne pasy, a na dole i u
> góry paseczki po kilkanaście pikseli grubości.

Tylko w takim razie po co komu panorama? Przy czytaniu web/news/mail
i pracy z dokumentami tekstowymi też się kiepsko spisuje, dalej mamy
granie z 1280x1024 wyświetlonym na środku monitora, bo albo gra nie
obsługuje 1680x1050, albo sprzęt tego nie uciągnie... :>

Ja tego fenomenu nie rozumiem, dobrze że monitory klasy Eizo S2231W
są odrobinkę za drogie, to pozwala mi nie zwracać uwagi na panoramy.

A, żeby nie było, że nie myślałem o plusach - oczywiście filmy
i więcej miejsca na paski narzędzi w photoshopie. :)

--
Pozdrawiam
  __