Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 12:02:24 MET

> Tylko w takim razie po co komu panorama? Przy czytaniu web/news/mail
> i pracy z dokumentami tekstowymi też się kiepsko spisuje, dalej mamy
> granie z 1280x1024 wyświetlonym na środku monitora, bo albo gra nie
> obsługuje 1680x1050, albo sprzęt tego nie uciągnie... :>

Powiem Ci w zaufaniu, że mam dwie panoramy 1680x1050 obok siebie. Bo należę
do tych, którym jest to potrzebne. Gdy kiedyś urośniesz, to zorientujesz
się, że komputery służą także do zarabiania pieniędzy, a nie tylko jako
źródło wydatków i rozrywki.

Dodam, że ledwo się mieszczę na takim podwójnym pulpicie i jeśli zajdzie
potrzeba, to bez wahania podłączę trzeci monitor.

MN