Re: Monitory LCD i rozdzielczość niższa niż nominalna

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 10 Feb 2008 - 12:34:05 MET

.Peeter wrote:

> Tylko w takim razie po co komu panorama? Przy czytaniu web/news/mail
> i pracy z dokumentami tekstowymi też się kiepsko spisuje, dalej mamy
> granie z 1280x1024 wyświetlonym na środku monitora, bo albo gra nie
> obsługuje 1680x1050, albo sprzęt tego nie uciągnie... :>

Właśnie przeglądałem kwadraowe panele. Ceny paneli z rozdzielczością
1600x1200 są sporo wyższe niż panoram. Najtańsza jest Belinea na matrycy
MVA. Niby lepiej świeci od poprzedniego LG bo ma o 20cd/m2 więcej ale za to
kontrast zamiast 3000:1 ma tylko 1000:1 i czas reakcji wynosi 8ms zamiast
2ms. Choć z
tym czasem reakcji również zdaję sobie sprawę, że LG lekko nagina ponieważ
w tak krótkim czasie jest odświeżana tylko część ekranu. Cała matryca
pewnie też reaguje nie szybciej niż 8ms.

Belinea 20" 2080 S2
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=42326

LG 22" Flatron L226WA-WN
http://www.komputronik.pl/pelny.php?id=44444

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *