Re: Muzyka na 20 kanalow - pytanie nietypowe

Autor: Bantu <michalzmich_at_gmail.com>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 10:43:19 MET

On 7 Lut, 10:36, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Bantu"

> Zapominasz o jednej rzeczy. Co z tego, że wyjdziesz fafnastoma kanałami
> z komputera, skoro i tak musisz mieć jeszcze fafnaście egzemplarzy
> wzmacniacza?
> Raczej nie widziałem niczego, co miałoby wzmacniacz na pokładzie i tyle
> niezależnych wyjść.
> Obawiam się, że taniej wyjdzie kupić 20 sztuk byle tanich odtwarzaczyków
> MP3.

Moze i wyjdzie taniej, ale jak dokonasz synchronizacji pomiedzy tymi
odtwarzaczmi?
Chcemy przygotowac utwor na 20 kanalach. Czyli takie 10ciokrotne
stereo ;)
To tak jakbys powiedzial, ze masz stereo uzywajac dwoch niezaleznych
odtwarzaczy - nie dasz rady zgrac dwoch niezaleznych odtwarzaczy w
taki sposob, zeby miec dzwiek stereo.

Ten pomysl byl rozpatrywany na samym poczatku. Ale dzieki za rade co
do wzmacniaczy, o tym nie myslalem. Chociaz mysle, ze 20 wzmacniaczy
da sie szybciej zgromadzic niz przygotowac ten zestaw.