Re: Muzyka na 20 kanalow - pytanie nietypowe

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 11:09:52 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Bantu"

>Moze i wyjdzie taniej, ale jak dokonasz synchronizacji pomiedzy tymi
>odtwarzaczmi?
>Chcemy przygotowac utwor na 20 kanalach. Czyli takie 10ciokrotne
>stereo ;)

Aaaaa... w tym sensie. A to nie do końca zrozumiałem najwyraźniej.
No to faktycznie, pozostaje jakaś karta wielościeżkowa.
Szestnastościeżkowych kart znajdziesz na rynku sporo. (a konkretny model
pewnie inni lepiej ode mnie Ci podpowiedzą)

--
  Kruk@ -\                   | A  jeśli  masz  problem z zamykaniem poprzez
          }-> epsilon.eu.org | START/Uruchom/"Zamknij system" to  zmieniasz