Re: prosba o ocene zestawu

Autor: poli <300ton_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 06:37:51 MET

> czego=B6 solidnego i dobrze wietrzonego - wyb=F3r na podstawie opinii z
> netu. A =BFe ca=B3kiem =B3adna, to inna sprawa :-)
. to tez jest argument :)

> Do 2500 PLN jeszcze mi troch=EA brakuje, wi=EAc mog=EA wzi=B1=E6 co=B6
> mocniejszego, ale co?
> Chieftec CFT-560A-12C ATX 560 Watt (295 PLN)?
> Chieftecki s=B1 raczej chwalone w necie (i na pl.comp.pecet), a innych
> firm nie znam...
> Je=B6li zap=B3ac=EA za zasilacz powy=BFej 300 PLN, to b=EAdzie to
najdro=BFs=
> zy
> element w ca=B3ym kompie ;-)
..rzeczywiście 300 to dużo ale dobrze wydanych pieniędzy, zerknij proszę na
jeden z bieżących wątków właśnie o zasilaczach, za tyle to naprawdę można już
przebierać.
Jeśli kryterium hałasu nie jest aż tak istotne, to Chieftec jest dobrym
wyborem.
Kazdy będzie miał wady i zalety, ja nawet z Codegena byłem kiedyś zadowolony,
był stabilny i nie zawiódł mnie. Teraz to należy omijać tę markę z daleka.
Świat się zmienia...

pozdrOOfka
 poli