Re: prosba o ocene zestawu

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Feb 2008 - 10:33:42 MET

> ..rzeczywiście 300 to dużo ale dobrze wydanych pieniędzy, zerknij proszę na
> jeden z bieżących wątków właśnie o zasilaczach, za tyle to naprawdę można już
> przebierać.
> Jeśli kryterium hałasu nie jest aż tak istotne, to Chieftec jest dobrym
> wyborem.
> Kazdy będzie miał wady i zalety, ja nawet z Codegena byłem kiedyś zadowolony,
> był stabilny i nie zawiódł mnie. Teraz to należy omijać tę markę z daleka.
> Świat się zmienia...
>
> pozdrOOfka
>  poli

OK, posłuchałem Twojej rady i obstawiam Corsair CMPSU-520HXEU 520W z
Zenfista (tam wbrew pozorom jest on dość tani). Jak szaleć to
szaleć :-)
Wyprzedali mi w Proline budę, więc teraz mam chrapkę na taką -
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=COOL+DOMINATOR+B. Chyba też
solidna i dobrze wietrzona? Jak pisałem, chciałbym żeby posłużyła
kilka lat...
A może możesz polecić jakiś konkretny cichy dysk? Tak do 250 PLN...I
najchętniej z oferty Proline, bo tam będę wszystko (oprócz zasilacza)
zamawiał.

Wielkie dzięki i pozdrowienia,

Bartek