Re: prosba o ocene zestawu

Autor: Bartłomiej Kowal <kowal.bartlomiej_at_gmail.com>
Data: Wed 06 Feb 2008 - 11:15:52 MET

On 6 Lut, 07:31, "poli " <300...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> ..ja nie ufam następcom Caviara...

A co proponujesz? Wielkość nie gra w zasadzie roli, chciałbym żeby
cicho chodził.

> .. a czemu aż taka droga?

Obudowa powinna przetrwać najdłużej z całego zestawu, dlatego szukałem
czegoś solidnego i dobrze wietrzonego - wybór na podstawie opinii z
netu. A że całkiem ładna, to inna sprawa :-)

> ..tez mam taki
> ..zamiast płacić za wypas budę dołóż do zasilacza, naprawdę większy pożytek
> i na pewno znajdziesz coś cichszego niż Chieftec.

Do 2500 PLN jeszcze mi trochę brakuje, więc mogę wziąć coś
mocniejszego, ale co?
Chieftec CFT-560A-12C ATX 560 Watt (295 PLN)?
Chieftecki są raczej chwalone w necie (i na pl.comp.pecet), a innych
firm nie znam...
Jeśli zapłacę za zasilacz powyżej 300 PLN, to będzie to najdroższy
element w całym kompie ;-)

> proszę bardzo :)

Dziękuję bardzo

Bartek