Re: prosba o ocene zestawu

Autor: poli <300ton_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 06:29:30 MET

Rafal <gonzak@op.pl> napisał(a):

> dlaczego nie ufasz? lepszy samsung?, segate? - bo jak narazie to mam cala
> polke samsungow i segateow - wszystkie uszkodzone
>
> Rafal

Od 19996 używam tylko Seagate, od 850MB do 320GB obecnie. Do tej pory mnie
nie zawiodły. Szajsungi właśnie ale i Caviary bardzo źle zapisały się w mojej
pamięci. Trzeba jednak oddać sprawiedliwość, Samsungi zbierają wiele
pochlebnych ocen i są, podobno ciche.
To bardzo subiektywna ocena ale ocena, więc się nią dzielę.

pozdrOOfka
 poli.