Internet radiowy - możliwe że OT

Autor: Dr Lubicz <drlubicz_at_o2.pl>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 20:48:18 MET

Witam
Nie mam możliwości doprowadzenia do domu internetu drogą konwencjonalną
- kabel. Chciałbym założyć sobie radiówkę, na własną rękę. Do
najbliższego domostwa z dostępem do tepsy mam jakieś 1000 metrów i tu
moja prośba czy ktoś z was może mi podpowiedzieć w jaki sposób przesłać
w takim przypadku sygnał z tpsay na 1000 metrów?
Czy są do tego przeznaczone jakieś routery czy muszę oddzielnie jeszcze
dokupić antenę, jaką antenę do odbioru sygnału itp.
Dodam że będę jedynym odbiorcą sygnału i jestem zupełnie zielony w temacie.
  Pozdrawiam