Re: Internet radiowy - możliwe że OT

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Mon 04 Feb 2008 - 22:46:47 MET

Dr Lubicz napisal:
> [...]

dwie anteny (najlepiej paraboliczne) ~200 pln
router z ap wrt54gl ~200 pln
modem lucent cellpipe uzywany ~50pln
karta do pc WMP54G ~100pln
kabelki duperelki ~50 pln

w sumie 600 pln plus kilka godzin, o samym laczu jezeli je dobrze zrobisz
zapominasz na pare lat, dodatkowo mozesz podlaczyc do tego tylu sasiadow
ilu neo udzwignie ;)