Re: Internet radiowy - możliwe że OT

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 05 Feb 2008 - 02:38:57 MET

Dr Lubicz <drlubicz@o2.pl> wrote:

> Nie mam możliwości doprowadzenia do domu internetu drogą konwencjonalną
> - kabel. Chciałbym założyć sobie radiówkę, na własną rękę. Do
> najbliższego domostwa z dostępem do tepsy mam jakieś 1000 metrów

            Jakie lacze? Neostrada, iDSL czy cos symetrycznego. Na 90% to
pierwsze wiec dalsze dwywagacje sa raczej zbedne - na ochlode spojrz
sobie w ogolne warunki swiadczenia uslug i szukaj pozycji "kara umowna".
Ostatnio jak sprawdzalem to bylo cos ~1000 zl. Skoro dochodzi sygnal ADSL
to nie moze to byc totalne zadupie (krotkie petle DSL), wiec na 99% jestes
w zasiegu bezprzewodowki. Za 30-40 zl miesieczne WISP zestawi ci
polaczenie, dobierze i zainstaluje sprzet przy oplacie instalacyjnej rzedu
~100 przy umowie na czas nieokreslony albo 1 zl na rok czy 2 lata. DSLe
spadly na pysk wiec i radiowki tez musialy - takie sa mniej wiecej ceny.
No i co gorsze urynanety juz dawno padly, a te ktore sa maja pasmo lepiej
skonfigurowane i priorytetowane niz sam to zrobisz zadajac takie pytania
- przynajmniej nie zdechnie calkowicie u drugiego jak jeden pusci
bittorent.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl