Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 22:12:31 MET

Uzytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisal w wiadomosci
news:Xns9A35B9258FD73mbien@127.0.0.1...

> Kurcze, chyba sie skusze i ja sobie kupie, bo dzialajaca ~1,5
> tygodnia na 2 akumulatorakach AA NiMH 2300 mAh Creative Destop Wireless
> 6000 (zestaw kb+mysz) jest dosc wkurzajaca - brak wylacznika recznego
> i ciagle miganie dioda, nawet przez ponad dobe bezczynnosci przy
> wylaczonym
> komputerze jest idiotyczne IMHO.

No to akurat jest myszka a nie choinka i raczej diodami nie miga. Niezywana
po chwili
zasypia i raczej przy bezczynnosci duzo energii nie zjada.

> Spojrzalem sobie na ulotke i Logitech
> obiecuje w niej do 1 roku pracy na akumulatorach - jak widac z tego co
> piszesz nie sa to takie bajki :)

No mi tez bylo ciezko uwierzyc. Microsoft twierdzi, ze ich myszy chodza do
pol roku i to juz
jest podejrzanie duzo ale widze, ze logitechy sa jeszcze lepsze.

> Widze ze Logitech MX620 dziala na 2,4 GHz czyli w ISM, ale to nie
> jest chyba bluetooth, prawda? To juz bylby ideal, bo moznaby chyba ja
> uzywac rowniez w laptopie na wbudowanym module BT bez uzywania dodakowych
> dongli USB do firmowego nadajnika.

To nie bluetooth. Odbiornik jest dosyc maly ale trzeba go miec. Zreszta
wydaje mi sie, ze jak na noszenie
z komputerem to ta mysz jest troszke za duza.