Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Antonio <antonioIDONLIKESPAM_at_tlen.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 22:06:24 MET

Gil pisze:
> Nie uleży się - tak będzie. Na lepszych drukarkach papier nie ma znaczenia. Mam
> też tą drukarkę. Tak jest. Cud że jakoś drukuje za te 200 zl.
> Ale to dziadostwo nie z tej ziemi.

Mi tam wszystko w niej odpowiada, tylko te kartki troszke dziwne... ale
zauważyłem że jak troche poleżą i stracą "ciepło" to wracają do swoich
normalnych kształtów... także kit z tym... za 280zł to nic lepszego sie
nie kupi raczej :). A perspektywa tanich zamienników też jest OK ;].
Kumpel ma 1020 i już chyba 30tys. stron wydrukowal i działa ;]