Re: ile wytrzymują myszy bezprzewodowe na komplecie baterii?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 18:12:02 MET

tu-i-tam <to-i-owo@o2.pl> wrote:

> Logitech MX620 - chyba 4 albo 5 miesiac i wskaznik mi pokazuje, ze
> zostalo 309 dni. Uzywana codziennie i raczej intensywnie. Dwie baterie
> duracell AA

            Kurcze, chyba sie skusze i ja sobie kupie, bo dzialajaca ~1,5
tygodnia na 2 akumulatorakach AA NiMH 2300 mAh Creative Destop Wireless
6000 (zestaw kb+mysz) jest dosc wkurzajaca - brak wylacznika recznego
i ciagle miganie dioda, nawet przez ponad dobe bezczynnosci przy wylaczonym
komputerze jest idiotyczne IMHO. Spojrzalem sobie na ulotke i Logitech
obiecuje w niej do 1 roku pracy na akumulatorach - jak widac z tego co
piszesz nie sa to takie bajki :)
            Widze ze Logitech MX620 dziala na 2,4 GHz czyli w ISM, ale to nie
jest chyba bluetooth, prawda? To juz bylby ideal, bo moznaby chyba ja
uzywac rowniez w laptopie na wbudowanym module BT bez uzywania dodakowych
dongli USB do firmowego nadajnika.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl