Re: HP 1018 i podgiete kartki

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 22:17:22 MET

W liście datowanym 30 stycznia 2008 (22:06:24) napisano:

> Mi tam wszystko w niej odpowiada, tylko te kartki troszke dziwne... ale
> zauważyłem że jak troche poleżą i stracą "ciepło" to wracają do swoich
> normalnych kształtów... także kit z tym... za 280zł to nic lepszego sie
> nie kupi raczej :). A perspektywa tanich zamienników też jest OK ;].
> Kumpel ma 1020 i już chyba 30tys. stron wydrukowal i działa ;]

Gdyby chcieć się czepiać... To za te pieniądze możesz mieć HP4. Z
dodatkowym RAMem. I dodatkowym podajnikiem papieru. I dodatkowym
dupleksem. I dodatkową kartą sieciową. I dodatkowym
bógjedenwiecojeszcze.

Co prawda z przebiegiem liczonym w setkach tysięcy stron, ale z pełnym
przekonaniem, że wytrzyma jeszcze więcej, niż nowa 1018 :).

Kurna, żeby toto jeszcze nie było takie wielkie i brzydkie...

--
Pozdrawiam
 Yakhub