Re: Co moze byc uwalone?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 06:42:46 MET

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:fno8lm$rdm$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jeśli nic się nie wiesza to przejrzeć stan chłodzenia procka i dać sobie
> spokój z walniętym czujnikiem temperatury

Po pierwsze: plyta kosztowala ponad 600 zl. W niej za te cene ma wszystko
banglac, bujac i kiwac sie na stojaco;) Za komp z monitorem dalem ponad 6k.
Moze gdyby to byla mniejsza kwota, to bym sobie podarowal, ale to mial byc
_dobry_ sprzet. Dla mnie nie dzialajacy czujnik temp. jest wadą ukrytą
sprzetu, ktora ani sklep, ani ja nie moglismy wykryc wczesniej
Po drugie: grzechem na tym procku i tej plycie bylo by nie podkrecanie go. A
do podkrecenia potrzebuje miernika temperatury. Nie ma innego wyjscia.

--
gabi