Monitor 20-22 cale na TN ?

Autor: Adam Szewczak <horses_at_usuń.poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jan 2008 - 00:43:34 MET

Hej.

Jaki byscie polecili monitor na matrycy TN (niestety bonie mam kasy teraz na
lepsza) w zakresie 20-22 cale - no powiedzmy 24 jak jest cos sensownego.
Przedewszystkim zeby tekst nie mial "duchow" o ile to jest wogole wykonalne
na TN.

Wiadomo ze matryca matryca a elektronika w monitorze swoja droga. Pewnie
wiekszosc paneli ma te same matryce tylko nieco inne sterowanie nimi.

Do wyboru na razie mialbym, albo biore pod uwage:
Philips 220EW8FB
ViewSonic 2235wm (kiedys CRT mieli niezlej jakosci)
ScenicView E22-1
NEC 225WXM
Asus VW222U

Hmm no pozostaje jeszcze cala reszta typu LG, Samsung, iiyama itp, no Acera
pomijam.

Macie jakies propozycje ?

No chyba ze dla dobrego samopoczucia i komfortu kupic jakiegos uzywanego CRT
:) 22 cale ale to ogromne ilosci miejsca zajmuje i raczej same uzywki w
niewiadomym stanie.
Co prawda ostatnio kusil mnie SONY 24 cale wide ale kosztowal 350 euro :/

PZDr
Adam