[ot] Re: jaki wybrać modem?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 10:45:11 MET

Użytkownik "Darek" <darek1980(ciach)@op.pl> napisał w wiadomości
news:fn61h7$gbr$1@news.onet.pl...
> Rodzice postanowili popróbować swoich sił z internetem, jednak na wsi
> dostępne (opłacalne) łącze to tylko TP S.A.
> W związku z niewielkim wykorzystaniem tego medium nie opłaca się
> podpisywać umowy na Neostradę.

??
Wejdź na stronę różnych promocji neostrady i zerknij na umowy 12 lub 24
mies. W niskich prędkościach (do 512 kbps) koszt miesięczny z bardzo grubsza
to +- 60 PLN. Na dostępie wdzwanianym jest to od 10 do 20 godzin
miesięcznie.
Nie bez znaczenia jest to, że dzisiejszy internet na modemie to wręcz
koszmar.

> - widziałem, że są modemy ISDN o transmisji do 128kbps, czy ten modem
> łączy się standardowo z numerem takim jak zwykły modem 56kbps i czy w
> związku z ISDN nie trzeba dodatkowo płacić za połączenie?

ISDNem zarżniesz finansowo rodziców, a "komfort" korszystania z internetu
żaden.

pzdrw
gl12d4