Re: Zestaw do oceny /kilka pytań/.

Autor: Michał Duszyński <dusha_usun_at_plus_usunnet.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 10:42:06 MET

fikthor pisze:
> - conajmniej 1 fan do budy
Te 4 które w niej już zamontowano to przesada. Porządna 120 wywiewająca
powietrze z tyłu obudowy jest wystarczająca.

> Mam kilka pytań co do tego zestawu. Biorąc pod uwagę możliwe
> podkręcanie:
> co dać do zasilenia? - beQuiet StraightPower 450W czy 500W?
500 będzię mniej wysilona, przez co pewnie odrobinę cichsza.

> chłodzenie CPU - czy wystarczy Scythe Infinity (scinf 1000)?
Zupełnie wystarczy AC Freezer pro 7.

> Oczywiście jeżeli macie jakieś uwagi do w/w zestawu, proszę pisać.
Weź od razu 4GB ramu, jest tak tani, że teraz to już może jedynie
stopniowo drożeć. Acha i polecam raczej jakieś OCZ, z geilami zbyt
często dzieją sie cuda.

No i pozostaje mi życzyć kupy frajdy z nowej zabawki.