jaki wybrać modem?

Autor: Darek <darek1980(ciach)_at_op.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 01:25:12 MET

Rodzice postanowili popróbować swoich sił z internetem, jednak na wsi
dostępne (opłacalne) łącze to tylko TP S.A.
W związku z niewielkim wykorzystaniem tego medium nie opłaca się podpisywać
umowy na Neostradę.
Dlatego chciałbym prosić o pomoc w wyborze modemu i w związku z tym mam
kilka pytań:
- jaki bądź na jakim chipsecie modem polecacie?
- widziałem, że są modemy ISDN o transmisji do 128kbps, czy ten modem łączy
się standardowo z numerem takim jak zwykły modem 56kbps i czy w związku z
ISDN nie trzeba dodatkowo płacić za połączenie?

Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Darek