Re: jaki wybrać modem?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 09:23:03 MET

Użytkownik "Darek" <darek1980(ciach)@op.pl> napisał w wiadomości news:fn61h7$gbr$1@news.onet.pl...
> Rodzice postanowili popróbować swoich sił z internetem, jednak na wsi
> dostępne (opłacalne) łącze to tylko TP S.A.
> W związku z niewielkim wykorzystaniem tego medium nie opłaca się podpisywać
> umowy na Neostradę.
> Dlatego chciałbym prosić o pomoc w wyborze modemu i w związku z tym mam
> kilka pytań:
> - jaki bądź na jakim chipsecie modem polecacie?
> - widziałem, że są modemy ISDN o transmisji do 128kbps, czy ten modem łączy
> się standardowo z numerem takim jak zwykły modem 56kbps i czy w związku z
> ISDN nie trzeba dodatkowo płacić za połączenie?

Neo na godziny to dla Ciebie dobre rozwiązane? Jak tpsa nie wypożyczy ci modemu za 1 zł,
to kup na allegro taki sam jak tepsowy modem USB, za paręgroszy,
Olej ISDN, to nie trafiona technologia. Droga, wolna, 128 kb zajmuje dwie
linie telefoniczne, i płacisz jak za zboze za czas trwania połączenia.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB