Problem z zamknięciem systemu w winxp

Autor: coolik <lukasz_coolik_kulikWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jan 2008 - 09:22:21 MET

Hej,
  Mam problem w zamknieciem sie windowsa XP. Zapisuje ustawienia i staje na:
zamykanie systemu...". Nie ma nic wiecej, zadnego możesz bezpiecznie wyłączyć
komputer. Wiem, ze to albo probelm stereownikow, urzadzen, lub innego
programiku, ale jak wylaczelem wszystkie uruchominone procesy na kompie to tez
sie nie ze zamknal, wiec stawiam na stery albo hardware. Teraz pytanie jest
jakis plik w winXP, gdzie sa jakies logi z zamykania systemu, zebym mogl sie
zorientowac gdzie lezy problem? Nie mam mozliwosci, zeby przypomniec soebie co
instalowalem ostatnio bo problem istenieje od pol roku, a reinstall windy raczej
nie wchodzi w gre.
UWAGI:
Nie restartuje sie takze, wiec mysle ze to nie ACPI.
Czas pracy komputera nie ma zadnego wplywu.

Ja stawiam na grafike, USB lub karte WIFI (jest to komp stacjonarny, ale
korzysta z karty bezprzewodowej).

Z gory dzieki za pomoc.