Re: macbook air

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Jan 2008 - 16:47:09 MET

Mariusz Kruk pisze:

> Wiesz, jeżeli ktoś będzie mnie przekonywać, że Ferrari się nadaje do
> czegokolwiek poza jazdą na torze, albo powiększaniem penisa, to też go
> wyśmieję.

Ok, podłóż sobie tutaj dowolny samochód za mniejsze pieniądze, ale
robiony z myślą o drogach na zachodzie Europy. ;) Albo chociażby z myślą
o jeździe po asfaltowych drogach, a nie bezdrożach.
To są dwa zupełnie różne produkty i jakiegokolwiek sensu nie ma ich
porównywanie, bo wyjdzie, że Polonez jest lepszy niż wspomniane Ferrari
(właśnie przez tę anegdotę mi ta analogia się cały czas nasuwa). :)