Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:24:42 MET

Jacek Osiecki pisze:

> choćby dysk. Dzwonić nie ma co, bo zawsze zajęte a jak się dodzwonisz - to
> nie podnoszą słuchawki.

A oprócz tego, co napisałem 2 posty wcześniej, dodzwaniałem się bez
żadnych problemów o różnych porach i wiele razy. Powiedzmy 2 na 10 prób
było zajęte, ale szybko się zwalniało...

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Kto obcuje z kobietami, narażony jest na skalanie swojego ducha, tak