Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 16:44:39 MET

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:fmgfkh$l23$1@news.onet.pl...
> Masz w Krk już wspominany apollo.pl. Postaraj się zamówić u nich
> wszystko - poskładają i sprawdzą.

Jesli juz jestesmy przy apollo - kupilem u nich kiedys dysk twardy. NIGDY
WIECEJ.
Dysk padl po dwoch dniach, wzieli do reklamacji - czekalem prawie 2
miesiace.
Co gorzej wymienili mi w koncu ten dysk, ale zamiast seagate z 3 latami
gwarancji dali mi WD z 2 latami gwarancji. Fajny jest, ale wyje.
Jako, ze zrobilem im wtedy awanture i obiecalem sobie ze moja noga tam nie
postanie, to chce dochowac tej obietnicy.
Powiem szczerze - po tym co tam przeszedlem nie wierze, ze cos sie zmienilo
w tym sklepie w zakresie gwarancji. To niemozliwe.

Ja jestem czlowiekiem bardzo ugodowym, lagodnym.
Bylem tam kilka razy, a dojazd w okolice agh (a wtedy jeszcze remontowali
aleje) zajmowal mi 3 godziny. Za kazdym razem odsylali mnie z kwitkiem.
Po dwoch miesiacach sie wkurzylem po prostu i stwierdzilem ze tak dalej byc
nie moze. Ale mimo wszystko wytrzymalem az tyle czasu.

Gdyby nie to, ze pcprojekt kupilem nowy dysk, to nie wiem jak bym pracowal w
tamtym momencie. Bo czekac na wymiane dwa miesiace to przesada.

--
gabi