Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon 14 Jan 2008 - 22:24:07 MET

Dnia Mon, 14 Jan 2008 21:11:06 +0100, Solar napisał(a):
> Masz w Krk już wspominany apollo.pl. Postaraj się zamówić u nich
> wszystko - poskładają i sprawdzą.

W Apollo się NIE KUPUJE!
Ten sklep to totalna porażka - kiedyś może i był fajny i tani, teraz jest
tylko tani (a i to bez rewelacji)... Gigantyczne kolejki, obsługa może i
miła i kompetentna, ale serwis NIE ISTNIEJE.
Cokolwiek oddasz do serwisu - utkwi tam na miesiąc-półtora. Pół biedy jak
będzie to jedna z kości pamięci, gorzej jak płyta, karta graficzna czy
choćby dysk. Dzwonić nie ma co, bo zawsze zajęte a jak się dodzwonisz - to
nie podnoszą słuchawki.

Ja wiem że niby serwis nie jest najważniejszy, ale komputery to awaryjne
bydlęta - i po prostu głupio oszczędzać 100zł przy zakupie za 5000,
a potem przez miesiąc z hakiem nie mieć sprzętu...

A pod tym się podpisuję ;)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944