Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:17:34 MET

gabi pisze:

> Jesli juz jestesmy przy apollo - kupilem u nich kiedys dysk twardy. NIGDY
> WIECEJ.
> Dysk padl po dwoch dniach, wzieli do reklamacji - czekalem prawie 2
> miesiace.

W sumie dziwne rzeczy piszecie. :)
Kupiłem u nich kompa i po 1,5 miesiąca coś padło. Po testach okazało
się, że to zasilacz - Tagan. Zadzwoniłem, przedstawiłem sprawę.
Następnego dnia o 15.30 wręczyłem kurierowi paczkę na ich koszt i
telefonicznie przekazałem im numer przesyłki. Zasilacz wysłali
praktycznie NATYCHMIAST i następnego dnia o 12.00 nowa zasiłka była u mnie.
Podobnie zresztą proponowali mi wcześniej z pamięciami, ale wtedy w
ostatnim momencie okazało się, że pamięci są OK, tylko płyta ich nie
rozpoznaje i daje 1,8 zamiast 2,2V.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"