Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 18:36:31 MET

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:fmipr3$rgc$1@news.onet.pl...
> W sumie dziwne rzeczy piszecie. :)

Ale prawdziwe:) Trzymam w specjalnej kopercie całą dokumentacje związaną z
tą naprawą.
Tak sie zastanawiam, co by sie stalo, jakby mi teraz ten dysk padł po 2
latach - co by zrobili.
Czy kazali by mi spadac na drzewo, czy uznali by gwarancje z seagate, ktora
byla trzyletnia.

> Kupiłem u nich kompa i po 1,5 miesiąca coś padło. Po testach okazało
> się, że to zasilacz - Tagan. Zadzwoniłem, przedstawiłem sprawę.
> Następnego dnia o 15.30 wręczyłem kurierowi paczkę na ich koszt i
> telefonicznie przekazałem im numer przesyłki. Zasilacz wysłali
> praktycznie NATYCHMIAST i następnego dnia o 12.00 nowa zasiłka była u
mnie.

O_o hmmmm.. jakosc europejska:)
No ja 3 lub 4 razy w sumie dymałem z wioski gdzie mieszkam do ich sklepu -
sam, w korkach i wogole.. na samo wspomnienie mnie nosi.

> Podobnie zresztą proponowali mi wcześniej z pamięciami, ale wtedy w
> ostatnim momencie okazało się, że pamięci są OK, tylko płyta ich nie
> rozpoznaje i daje 1,8 zamiast 2,2V.

Raz padla mi kosc pamieci, ale ona byla kupiona we Wlodipolu - jeszcze jak
mieli oddzial na rondzie mogilskim.
W sumie to na nową kostkę czekalem ze 3 tygodnie. Chcieli mnie potrzymac
dluzej, ale dzwonilem po 2 razy dziennie i chyba mieli mnie dosc, wiec nie
czekali juz dluzej na reakcje producenta do ktorego to odeslali, tylko dali
mi nową.

Ogolnie jednak to jeszcze nie spotkalem sklepu, gdzie serwis bylby w miare
ok. Znajomy w pcprojekt miesiac karte grafiki ktora mu nagle padla
wymienial.

A przepraszam... przypomnialem sobie o EuroRTVAgd w czyzynach. Od reki
wymienili mi padnieta karte pamieci w aparacie. Milo mnie wtedy zaskoczyli.

--
gabi