Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Jan 2008 - 13:33:37 MET

gabi pisze:
> Zestaw kosztuje 3599 zł.
> Nie znam sie za bardzo na komputerach, a zalezy mi na trafionym zakupie.
>
> Uprzedzajac wszelkie pytania: zdecydowalem sie na Vobis, bo maja promocje 20
> rat i 0% roczna rzeczywista stope oprocentowania.
> Akurat nie moge sobie pozwolic na zakup za gotowke.
>
> Do tego chcialbym jeszcze dokupic monitor.. powiedzmy ze w 5000 zł brutto

Dziwne, że osoba, która nie może sobie pozwolić na zakup za gotówkę chce
wydać 5000zł na komputer, ja bym tyle w życiu nie zapłacił za sprzęt, a
z komputerów korzystam gdzieś tak z 15 lat.

Naprawdę nie ma nic złego w naciąganiu ludzi na takie wydatki, jeśli to
samo (pomijając rdzenie, potoki i nanometry) będą mieli za połowę tej sumy?